پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

حسینی: برخی مربیان علیه عطایی کارشکنی می‌کنند | فدراسیون والیبال هدفش از حضور در لیگ ملت‌ها را مشخص کند

  • کد خبر: ۱۷۱۴۵۴
  • ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
حسینی: برخی مربیان علیه عطایی کارشکنی می‌کنند | فدراسیون والیبال هدفش از حضور در لیگ ملت‌ها را مشخص کند
کارشناس والیبال ایران گفت: ما مربیان ایرانی با یکدیگر یک‌پارچه نیستیم. باید به آن شخصی که در راس کار تیم ملی قرار می‌گیرد کمک کنیم تا سایر مربیان ایرانی هم به آن جایگاه دست یابند، اما برخی از مربیان بر علیه مربی تیم ملی کارشکنی می‌کنند.

امیر حسینی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال عنوان کرد: بهروز عطایی هم از عملکرد تیمش راضی نبود و بابت این نتایج از مردم عذرخواهی کرد و اذعان کرد که تیمش خوب کار نکرده است.

وی افزود: انتظاری که از تیم ملی داشتیم برآورده نشد. باید کالبد شکافی کنند که دلیل عدم موفقیت تیم ملی در این ۲ هفته در لیگ ملت‌ها چه بوده است. اعضای کادرفنی و سرمربی تیم ملی نیز بهترین نفرات برای این کالبدشکافی هستند. کمیته فنی فدراسیون اگر وجود داشته باشد نیز می‌تواند این مشکلات را کالبدشکافی کند تا به آینده تیم ملی کمک کند.

کارشناس والیبال ایران در خصوص ارنج تیم ملی گفت: سرمربی و کادرفنی تیم ملی بهترین نفرات هستند که می‌توانند درمورد ارنج تیم ملی صحبت کنند. ما در هیچ یک از اردو‌های تیم ملی حضور نداشته و از اتفاقات درون اردو خبر نداریم، هرکسی هم که در مورد ارنج و ترکیب تیم ملی صحبت می‌کند فقط اظهارنظر شخصی دارد. البته نفراتی داشتیم که می‌توانستند در این تیم حضور داشته باشند و به تیم ملی کمک کنند. این فکر و نظر سرمربی تیم بوده که این نفرات را انتخاب کند و خودشان هم پاسخگوی این نتایج هستند.

فدراسیون باید هدفش از حضور لیگ ملت‌ها را برای مردم و بازیکنان مشخص کند

حسینی ادامه داد: فشار روی بازیکنان زیاد است. باید در روز اول مشخص می‌کردیم که از این مسابقات چه می‌خواهیم و هدفمان از حضور در لیگ ملت‌ها چیست و بازیکنان بدانند که با چه هدفی در این مسابقات شرکت می‌کنند تا کل تیم در جریان همه چیز باشند. کادرفنی و فدراسیون باید تمام موضوعات و اهدافش را برای مردم مشخص می‌کرد که به چه هدفی قرار است تیم ملی در این مسابقات شرکت کند.

سرمربی تیم ملی باید ایرانی باشد

وی تصریح کرد: فدراسیون با مشخص کردن هدفش حتی می‌تواند بگوید برنامه تیم ملی برای آینده چیست تا فشار‌ها از روی کادرفنی برداشته شود. کادرفنی ایرانی کادری است که می‌تواند سرمربی‌گری تیم ملی ایران را داشته باشد. باید سرمربی تیم ملی والیبال ایرانی باشد، اما فدراسیون هم باید کمک کند تا کادرفنی خوبی به این مسابقات اعزام کنیم. خارج از تمام مسائل و اختلافاتی که وجود دارد، باید کمک کنند کادرفنی بتواند کار خودش را انجام دهد.

استفاده از مربی خارجی برگشت به عقب است

حسینی در خصوص انتقادات نسبت به استفاده از مربی ایران بیان کرد: مربیان ایرانی به مرز پختگی رسیده و به حد دانش لازم رسیده‌اند و می‌توانند علم روز را به تیم‌های خود بیاورند. مربیان خارجی زیادی به ایران آمده‌اند که فقط یک یا دو مربی خارجی توانستند در والیبال ایران انقلابی به وجود آوردند و برای مربیان ما افزایش دانشی داشته باشند، اما سایر مربیان خارجی نتوانستند به والیبال ما کمک کنند. استفاده از مربی خارجی، برگشت به عقب است.

برخی از مربیان ایرانی علیه عطایی کارشکنی می‌کنند

وی گفت: باید به مربیان ایرانی اعتماد کنیم، اما ما مربیان ایرانی با یکدیگر یک‌پارچه نیستیم. باید به آن شخصی که در راس کار تیم ملی قرار می‌گیرد کمک کنیم تا سایر مربیان ایرانی هم به آن جایگاه دست یابند، اما برخی از مربیان بر علیه مربی تیم ملی کارشکنی می‌کنند. اگر همه کمک کنند، سرمربی تیم ملی می‌تواند نماینده جامعه مربیان ایران شود.

کارشناس والیبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی واقعا تغییر نسل داده یا خیر، گفت: در هفته اول تیم‌هایی مانند ایتالیا و فرانسه تیم‌هایی وارد میدان کردند که از ۱۴ بازیکن، ۱۰ تا ۱۱ بازیکن جوانی بودند که تا کنون نام آنان را هم نشنیده بودیم. این دو تیم نتوانستند نتیجه لازم در هفته اول را بگیرند، اما هدفگذاری داشتند که به بازیکنان جوان خود بازی دهند. به تمام بازیکنان جوان خود در هفته اول بازی دادند، اما در هفته دوم بازیکنان اصلی خود را به تیم تزریق کردند تا تیمشان نتیجه بگیرد.

اگر حرف از جوانگرایی می‌زنیم، کل تیم را از بازیکنان جوان تشکیل دهیم

حسینی تاکید کرد: اگر حرف از جوانگرایی می‌زنیم کل تیم را از بازیکنان جوان تشکیل دهیم. در هفته اول فقط یک برد کسب کردیم. می‌توانستیم در هفته اول فقط از جوانان خود استفاده کنیم و در هفته دوم و سوم ترکیب‌های جدیدی به میدان بفرستیم. از نظر و فکر فدراسیون و کادرفنی اطلاعی ندارم. به عنوان مثال بازیکنی داریم که چندین سال است از رده نوجوانان در تیم‌های ملی پایه حضور داشته و به مرز پختگی رسیده، اما در حال حاضر کنار گذاشته شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->